יום שני, 7 ביולי 2014

ימי הולדת

יום הולדת הנו יום אחד בשנה שהוא מאוד מיוחד ונבדל משאר הימים. ביום זה הילד מרגיש שהוא מיוחד, (יותר מיום אחר), ועל כן מדובר ביום שאמור להעניק לו את החוויה הנכונה, כזו שתחבק אותו ותעניק לו שבירה נעימה מהשגרה. כלומר יש למצוא התייחסות מיוחדת אשר תצליח להעמיד אותו במרכז העניינים ולהוות עבורו אושר, הנאה ושימחה. כיצד עושים זאת? ובכן מעבר לחיבוקים ואיחולים, נהוג גם לערוך מסיבה עם החברים.

מחשבה והשקעה
חגיגה עם חברים מהווה חוויה שאין שנייה לה. אין כמו להיות מוקף עם ילדים שאוהבים ולהעביר ביחד זמן קסום ומהנה. השאלה היא כיצד יוצרים זמן שכזה, כיצד  מארחים כראוי את הילדים שהגיעו וגורמים לחיוך ענקי לעלות על פניהם ואף לדבר על יום ההולדת גם למחרת בבוקר? ובכן הכול שאלה של גישה ורצון, של מחשבה והשקעה.

סיפור מסגרת
חגיגת מוצלחת אינה נמדדת לפי השקעה כספית, אלא בתוכן של יום ההולדת, ותוכן מוצלח יכול גם להיות בחינם. לפני שמתכננים מסיבת יום הולדת, יש לבדוק עם הילד מה מעניין אותו, מה מעסיק אותו, אלו דברים הוא אוהב לעשות וכדומה. מנקודה זו יש לצאת את בניית ההפעלה. כך למשך אם מדובר על ילדה שאוהבת טירות נסיכים ונסיכות, ניתן עם מעט תאורה פשוטה, ליצור אווירה קסומה ולבנות משחקים סביב אותו תוכן. לפעמים כל שצריך הוא רק סיפור מסגרת נכון ומרגע שהוא קיים, הדרך לבניית שאר האלמנטים מתגלה לה  אט אט.

הזדמנות ופשטות
החוכמה בבניית מסיבה מוצלחת זה להיצמד לעולם התוכן של הילד וליצור זמן קסום, להפתיע את הילדים עם דברים לא מוכרים אשר משלבים את הדמיון כמשתתף הראשי. ילדים ידועים כמאוד יצירתיים ועל כן לעיתיים החוכמה היא רק לדגדג את חוש היצירתיות על מנת שהם ישלימו את המלאכה. לפעמים כל שצריך הוא רק ענף מהגינה קשור בסרט, חול צבעוני, תאורה שונה, או פשוט יציאה אל חיק הטבע, על מנת ליצור את האווירה הרצויה. כך שאם מתקרב לו יום הולדת, זו הזדמנות להתחבר אל המקום הילדי שלכם ולתת דרור לדמיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה