השתלמיות ותוכניות לצוותי חינוך

הכשרת גננות, סייעות ומפעילים

כל צוות חינוכי זקוק לתהליך העשרה והעצמה אישית, בין אם מדובר בגננות, סייעות או מפעילות צהרונים.

חברת "ינוקא" מתמחה בהובלת תהליכי העצמה חינוכית, בהכשרת גננות, בלווי פדגוגי של אנשי הצוות והמנהלים בפועל ובמתן פתרונות יצירתיים למגוון דילמות חינוכיות איתן מתמודדים אנשי הצוות ביומיום.

אנשי מקצוע מן השורה הראשונה מלווים את הצוות החינוכי צעד אחר צעד, ומעניקים לו כלים מעשיים לעבודה חינוכית עם הילדים בשטח.

לכל צוות נתפרת החליפה המתאימה למידותיו, והוא מקבל את הכלים המתאימים לו, המטפלים ישירות בבעיות בהן הוא נתקל.

הרצאות מגוונות, הכשרות גננות מקצועיות, תכניות פדגוגיות, לווי אישי או עסקי, תכניות שנתיות ועוד.

תוכניות מסגרת

בעזרת תכנית מסגרת פדגוגית המונחת ע"י אנשי מקצוע מן השורה הראשונה - צעד אחרי צעד מקבלות המדריכות בצהרונים כלים לעבודה חינוכית עם הילדים בשטח הן בתוכנית כתובה הכוללת אביזרי המחשה תואמים וחוברת פורטפוליו לכל ילד.

כל תכנית מסגרת כוללת:
1. חוברת הדרכה לצוות החינוכי -  בתוכה ניתן למצוא רקע תאורטי בנושא , מערכי הדרכה ורעיונות להפעלה.
2. השתלמויות - כלים להעברת התכנית הפדגוגית - מועברת ע"י מדריכות פדגוגיות בעלות ניסיון רב שנים.
3. השתלמויות שנוגעות בצוות החינוכי והעצמתו בלבד.
4. חוברת עבודה שתלווה פורטפוליו של הילד בתהליך החינוכי.
5.בובה מלווה לתכנית.
6.אביזרי המחשה לצורך ההדרכה - תמונות, משחקים גדולים ואישיים ועוד - עפ"י הצורך המכוון בחוברת ההדרכה.
לבחירתכם ממגוון תכניות קיימות:
1. "אני מרגיש" - תכנית לפיתוח אינטליגנציה רגשית (כפי שאמר גולמן "אינטליגנציה רגשית עולה בחשיבותה על מנת משכל")
2. "חושבים אחרת" - תכנית לפיתוח חשיבה יצירתית דרך משחק ודמיון (דה בונו טוען שניתן ללמד חשיבה יצירתית ושזהו כלי שיוצר אנשים מצליחים ) .
3. בפיתוח: "זרעים של מנהיגות"  - תכנית לפיתוח מנהיגות חברתית (כפי שאמר ויליאם וורסוורת - מנהיגות שורשיה בילדות והיא מתפתחת כל הזמן - הילד הוא אבי האיש).

הרצאות

הרצאות מרתקות במגוון נושאים, המתאימים לצרכי המסגרות החינוכיות- לצוותי הניהול או לצוותים בשטח. לבחירה ממגוון הרצאות.

"הצוות החינוכי כמוביל מותג חינוכי" - דרכים למיתוג ושיווק המסגרת החינוכית-מהי אומנות המכירה, מהם אמצעי הפרסום הקיימים ואיך ניתן להשתמש בהם בכדי ליצור יתרון תחרותי ,  חשיבות מנגנון שימור לקוחות כמקדם מכירה מפה לאוזן , יחסי ציבור ומהי התרומה שלהם למערכת השיווקית, מתן כלים להתמודד עם התנגדויות.

"תקשורת כשפה" - איך מפתחים תקשורת בגן- צוות גן / הורים /ילדים. חשיבות התקשורת השוטפת מול צרכי ההורים ומול ההנהלה דוגמאות מהשטח, מה ההבדל בין תקשורת שניתנת במסדרון לבין תקשורת מתכוננת יתרונות חסרונות,איך משתמשים בכל התקשורת השונים דוגמאות מהשטח .

"ניהול מסגרת חינוכית למול הורים" - הורי הגן כלקוחות-כלים לשימור הקשר, חשיבות הצבת הגבולות ובניית הסמכות החינוכית, סימולציות מצולמות של התמודדויות שכיחות עם הורים ומתן כלים להתמודדות איתם

"מוכנים ליום הראשון?" - מה עושים באסיפת הורים ראשונה מול ההורים? מה התפקיד של הצוות בקליטת הילדים למסגרת החינוכית? טיפים לפרידה מוצלחת.

"פיתוח  מיומנויות חברתיות בגיל הרך" - הגננת כמודל חיקוי, חשיבות פיתוח האינטליגנציה הרגשית אצל ילדים, כלים לפיתוח מיומנויות חברתיות ומיתון גילויי תוקפנות בעזרת השפה הרגשית .



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה